#1 2009-03-27 22:28:33

monker

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 27
Punktów :   

Zasady OPC

Zasady walk:

1. Korzystamy z programu hamachi do walk online w razie problemów z połączeniem (brak prywatnego/zewnętrznego adresu IP).
2. Korzystamy z wersji LF2 1.9/1.9c/2.0 (W wersji 2.0 należy nagrywać walki, a replaye załączać w poście z wynikiem walk).
3. Walczymy w trybie: VS mode.

Punktacja & walki:

1. Powtórka - stosowana jest w wyjątkowych sytuacjach, takich jak: zabicie jednej z walczących osób przez kamień/pudło, stracenie życia obu walczących w tej samej chwili (zderzenie z minimalną kreską życia), przerwanie gry przez łącze internetowe, bądź problemy techniczne z grą.
2. Każdy zawodnik gra z każdym graczem ze swojej grupy (3 mecze w grupie), 1 mecz = 5 rund.
3. W fazie play-off będzie to 1 mecz trwający 7 rund.
4. Za niestawienie się na mecz osoby w wyznaczonym terminie bez wcześniejszych uprzedzeń (minimum 2 dni wcześniej) zawodnik przegrywa w/o (walkowerem), za wygrana zawodnik otrzymuje 2 pkt za przegrana 0.
5. W razie takiej samej ilości punktów, pod uwagę są brane wygrane i przegrane rundy.
6. Z każdej grupy wychodzi dwóch graczy z pierwszej i drugiej pozycji, do fazy play-off.

Mapa & styl walki:

1. Pojedynki odbywają się na mapie HK Coliseum bądź Lee on Road.
2. PP (Passive Playing, czyli unikanie walki, ucieczka lub jedynie czekanie na ruch przeciwnika), które wykracza grubo ponad normę jest zabronione.
3. Dozwolone postacie, to te, które są dostępne w LF2 Battle-Network, czyli: Davis, Woody, Dennis, Freeze, Firen, Louis (transformacja zabroniona), John, Deep.
4. LT (lame Techniqe), czyli wykorzystanie błędów (bugów) gry, by zabić przeciwnika jest zabronione.
5. DoP (Dance of Pain), czyli atak, który zabiera przeciwnikowi więcej niż połowę HP (życia), nie mogąc przy tym zblokować ataku bądź go uniknąć w żaden sposób, jest zabroniony.
6. Booting (Bootowanie) czyli powtarzanie wciąż tych samych ataków i łączenie tych samych kombinacji bez przerwy jest zabronione.
7. Spamowanie (Spam) czyli powtarzanie wciąż tych samych ataków dystansowych (puszczanie kulek dennisem/davisem) nie jest dozwolone.
8. Limity ataków: - Dennis: max 3 D^A (kula samonaprowadzająca), Whirlwind Kick (kręciołek, D>J) podczas trzymania przeciwnika jest zabroniony. - Davis: max 2 D^A (Dragon Punch). - John: max 2 D^J lub DVJ (leczenie), max 2 D^A (dysk samonaprowadzający).
9. W przypadku złamania, bądź przekroczenia któregoś z limitów/punktów regulaminu, osoba, która dopuściła się wykroczenia oddaje punkt na korzyść przeciwnika. Wyjątkiem jest sytuacja, w której oboje zawodników ustala między sobą powtórkę takiej walki, w przypadku kłótni - punkt oddawany jest według powyższej informacji.

Źródło LF2PC

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.normalnikibice.pun.pl www.kingsage-hellsing.pun.pl www.allgoals.pun.pl www.angelsofdeathguild.pun.pl www.kosmetologia2010w1.pun.pl